1. Prekių pristatymas

Įsigiję baldus, galite užsisakyti prekių atvežimo paslaugą.

Jei užsisakėte baldus, kurių neturime sandėlyje, pristatymas iki namų gali užtrukti ~2-10 savaites (priklauso nuo baldo gamybos laiko).

Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra. Vieną dieną prieš baldų pristatymą susisiekiame su klientu suderinti pristatymo laiką.

Prekių pristatymas ir iškrovimas vykdomas toje vietoje, kur kurjeris gali privažiuoti arčiausiai nurodyto adreso nepažeidžiant KET.

Atkreipiame dėmesį, kad jei Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg., turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio.

Dėl jūsų užsakymo statuso bei pristatymo termino galite teirautis telefonu ( nepamirškite pasakyti savo užsakymo numerio )

Papildomai galima užsakyti baldų įnešimo arba surinkimo paslaugą. Kaina skaičiuojama individualiai.

* Pristatymo sąlygos galioja tik perkant internetu.

2. Apmokėjimas už prekes

Galite atsiskaityti jums priimtiniausiu būdu:

  • grynaisiais pinigais pristatymo metu
  • banko pavedimu
  • lizingu SB LIZINGAS, Moki Lizingas
  • mokėjimo kortele

 

3. Garantija ir garantinis aptarnavimas

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspresime visas kilusias problemas. Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu – tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu +370 678 78238 arba el. paštu info@redosidejosnamams.lt